I hate you

SJ ni är dom sämsta jävla idioterna som finns ! Fattar inte hur ett sånt skitföretag kan överleva när dom inte ens kan göra sitt jobb. De snöar faktiskt varje år om ni hade missat den lilla detaljen i er planering för 2010 !

Men är juh i alla fall tilbaka i Oslo nu efter 2 ½ helt underbara dagar hemma. Fick träffa alla underbara som jag ville träffa, eller Ingrid hade juh åkt in på akuten igen, tråkigt nog, men annars hann jag nog med dom flesta på listan. Sjukt kul att få träffa all igen och att få träffa lilla Nova-Lee som blivit så stor :)

Jag bröt ihop på tåget tillbaka hit, så killen bredvid fick trösta mig. I Gbg tappa jag bort skåpet där jag låste in väskan och på bussen vare en skitsnygg kille som somna mot min axel. Så resan var händelserik vill jag lova ! Men sen när jag kom fram hit så blev jag på bra humör igen. Möttes av mina tre roomies och jag blir alltid ika glad. Ja, så som ni förstår har vi fått tillskott i familjen och Majsor har flyttat in, about time ! Så i helgen ska vi hitta på nåt skoj för att fira att vi alla är tillbaka, de kommer bli grymt :D

Nu ska vi kika på Tomten är far till alla barnen innan vi kryper till kojs !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0