Happy new year

Gott nytt år alla kära vänner. Nu är de nytt år och nya äventyr som väntar :)

En aning sent, men har juh som legat lite lågt på bloggfronten, eftersom jag har varit upptagen med annat. De satans tåget som skulle ta mig till Åre blev 4 timmar sent, me love SJ ! Men fram tog jag mig i alla fall tillslut och jag har haft en grym jävla helg. Fy faan vilket gött nyår jag har haft alltså, inga klagomål där inte ! Sjukt härligt sällskap och massa roligheter :) Eller vi har egentligen inte gjort så jävla mycket, men de har varit en skön helg helt enkelt. Så stort tack till alla som var med :D

Fick hoppa på bussen idag och drog till Frösö flygplats, sen kom bror och Mallan och plockade upp mig där. Sen bar de av hemåt till Natursköna :D Kan inte förklara känslan av att få vara hemma igen, även om de bara är för några dagar. Har kost mig med familjen sen jag kom hem, ätit gott och bara tage de lugnt. Gomormor hade gjort min favorit, smultronparfaite, så en fet jävla blötkyss till henne :) Sen har jag inte hunnit göra så mycke mer, så sjukt sleten efter helgens bravader. Faan va jag kommer njuta av att få sova i min egna säng inatt, de kommer bli gött som faan och jag kommer sova som en gud ! Sen imorn drar jag till stan superdupertidigt för att kirra frippen, sen ska jag dejta Fikan och Anna när jag kommer hem igen :D Woooohooo ! Gryymt som faan :)


Ciao

Kommentarer
Postat av: pappa jonne

Men fan va du svär.

Bättring tack, du tycks ju va vuxen nu....

2011-01-03 @ 20:56:15
Postat av: Erika

tack för idag. lite dåligt liv att jag var så jäkla trött ikväll, men imorn ska vi dejta mera mera!! <3

2011-01-03 @ 21:18:51
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: Erika

tack för idag. lite dåligt liv att jag var så jäkla trött ikväll, men imorn ska vi dejta mera mera!! <3

2011-01-03 @ 21:19:04
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0