Girlpower to the people

Tog de väldigt väldigt chill från 9 - 3 idag, amazing. Sen drog jag in på byn och gick till Pats som jobbade och efter en liten stund kom både Majsor och Lyddis också dit. Hann träffa Akam och Zakaria en sväng också innan vi drog på Subway och käka middag. Sen blev de en sväng på Oslo city och lite, väldigt lite, shopping och sen vidare hem :)

OCH, alltså att jag och mina brudar blev så jävla grymma ! Hade bestämt att vi skulle ha en storstädardag den här veckan och de blev alltså ikväll. Har verkligen grundstädat exakt hela lägenheten, jag har skrubbat en toastol för första gången i mitt liv, och de är så jäkla fint här. Allt skiner strålande vackert och vi är meget nöjda med vår insats. Om nån vill anlita vår lilla städpatrull är de bara att höra av sig ;)

En mindre kul grej är att Pats har börjat packa ner sig i väskor. Hon tänker verkligen flytta ifrån oss på riktigt och de känns så jäkla tråkigt, verkligen. Kattis kommer på fredag och tar med sig Pats hem redan på söndag. Kommer bli så jäkla tomt här ! Vi som har haft så kul sen vi flytta hit, men ja, trivs man inte så finns de inte så mycke att göra åt saken. Kommer i alla fall att sakna dig massor, and I hope you'll visit your old roomies sometime ?!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

agreee :(

2011-01-27 @ 11:37:18
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0