Do you ever shut up ?

Fick sällskap till jobbet även idag, så himla mycke trevligare än att gå förbi alla dessa betonghyddor helt själv. Sen har de rullat på helt okej på jobbet. Sjukt lite folk, men Nina tror att alla går och väntar på elräkningen tydligen ?! Ja, norskar är bra konstiga faktiskt. Men när jag hade pause så kom i alla fall Majsor förbi en sväng igen, så vi gick på Donken och käka en chicken wrap, vilket ja har varit sugen på ända sen ja flytta hit, men som dock inte var speciellt värt pengarna. Men nu ha ja juh i alla fall fått testa på de också :)

På jobbet har jag och Nina mest stått och surra exakt hela dan. Helvete va kvinnan är bra på att surra alltså ! Ibland tro ja nästan aldrig att hon ska bli tyst och ja bara står där som ett fån och flinar snällt och lägger in nåt skratt lite då och då. Kom på idag att oftast när hon talar så förstår ja knappt hälften av vad hon sagt, men ja är i alla fall artig och svarar på allt (Y) Sen kom Majsor förbi en sväng till, sen gick hon för att möta upp nån grabb som vi skulle köpa lite booze av, sen kom hon tillbaka en sväng till, sen drog hon igen och lämnade mig till ödet. Men de gick juh som tur va bra de med :)

Väl hemma så stog en tallrik med fiskpinnar och pärmos och väntade, lovely lovely roomates ! Och nu tro jag minnsann att de är dags för lite spel. Meget morsomt med koskvällar :D


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0