Time to get ripped

Hell yeah, nu ha vi satt igång. Jag och Lyddis skrev juh ett träningsprogram förra söndan, som vi skulle försöka köra varje dag, men på grund av sjukdom så ha vi liksom fått skjuta på de. Men idag, finally, körde vi igång, mest tack vare Lyddis. Hon kan verkligen va en liten tyrann ibland alltså, men bara på ett bra sätt, för hon tagga juh alltid igång oss andra latgrisar (Y) Men nu ha vi i alla fall tage oss igenom programmet en gång, tog cirka 30 min, så de va ett alldeles lämpligt program vi hade gjort. Armarna känns lite spaghetti, men va kan man förvänta sig av ett par helt omuskliga, svaga, slappa lemmar som bara hänger efter sidorna dagarna i ända. But it's about to change, it's time to get ripped for real !

För övrigt känner jag mig fortfarande som en lynnig surkärring utan mening. Varit ensam med mina tankar även idag, vilket verkligen inte är bra alltså. Måste skaffa mig ett jobb, komma på fötter igen och fundera ut va jag vill ha ut av livet !


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA din beskrivning av armarna <3 TIME TO GET FIT!! Du kommer snart på føtter igen.

2011-02-15 @ 11:33:14
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0