Sweet sweet sunday

Oj vilken chillardag jag haft idag. Fick sova ut riktigt imorse, eller ja, vaknade väl runt halv 10 - 10 i alla fall. Men vi gick och la oss drittidigt igår, så vi fick bra många timmars sömn. Så de blev lite morronkos i soffan innan de blev dags för brunch. Majsor skulle juh iväg och jobba, så vi gjorde burgare till brunch. Burgare i pitabrö med ost, salsa och majo (Y) Riktigt gott blev de faktiskt ! Sen drog Majsor på jobbet och lämnade mig själv, as usual !

Så dagen ha inte bjöde på mycke spänning. Lite superduperhyperpersiellhet imorse innan Majsor drog dock, men de ska vi inte tala om här inte. Annars ha ja tage de riktigt lungt idag. Tog tag i diskberget, diskade tillome Majas äckeltallrik som var full med fasttorkad ketchup, helt utan skyddshandkar, kvinnan gör enorma framsteg här i grannlande. Efter disken pysslade jag om mig själv lite, jordgubbsansiktsmask och målade finger och tånaglar. Annars har ja mest bara poppa massa musik och kost mig. Sitter just nu och kikar på Big Daddy och inväntar Majsor, som kommer hem om typ två timmar ! 

Ska väl ta och tända lite ljus och göra lite koseligt här tills hon kommer, för då är de dags för den vanliga söndastraditionen Wallander


Ciao 


Ååh va ja önska att ja hade en sånhär goding att kosa mig med just nu ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0