Smiling from ear to ear

And a big day it is ! Oj oj vilken underbar underbar dag de här är, universum ha verkligen varit på min sida idag. Solen skiner, underbart väder, en två timmars intervju med min nya chef och ett viktigt samtal med Majken. Intervjun gick otroligt bra och hon vill verkligen att jag ska börja där, så de känns otroligt skönt. Hon hade med sig en annan tjej som hon redan anställt så att vi skulle få träffas och se om vi gick ihop, vilket vi gjorde. Supersöt tjej verkligen ! Sen var de dags för my big fear, men va verkligen inte farligt alls. Vi hade ett väldigt ärligt samtal och ja sa precis hur ja kände och tyckte att hon behandlar mig dåligt osv. Hon va så sjukt förstående och sa att hon hade tänkt mycke på mig på slutet och bad tillome om ursäkt, de ni. Hon ville absolut inte att ja skulle säga upp mig, eftersom hon tydligen är så nöjd med mig, hon sa tillome att hon skulle vilja avskeda en annan tjej för att ge mig mer plats, men de kunde hon såklart inte göra. Men de kändes bra att hon sa de i alla fall :) Så vi bestämde helt enkelt att ja skulle fortsätta på Chantal, men att mina dagar där skulle anpassas efter mitt nya schema (Y) Lovely lovely day ! Ni kan juh gissa vem som skuttade hem med ett stort fånigt flin på läpparna idag !


Ciao


I'm gonna smile, cause I deserve to :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0