Schizophrenia

Oh my god, jag ær livrædd før Majken ! Helt seriøst, hon kan va den mest obehagliga mænniskan jag nånsin i hela mitt liv støtt på, no joke. Kærringfaan ær juh totalt rubbad och lider av schizofreni, vilket gør att jag inte ha en aning om vart jag ha henne. Dan børja med massa gulligull som vanligt, sen helt pløtsligt blev hon vansinnig och før vad ha jag ingen aning om. Fick gå och væxla pengar också och saåklart glømde jag ta kvittot, vilket ær dødsiktigt, men de ha jag inte våga sagt nåt om. Hoppas hon inte mærker de førns på onsda, før då ær inte jag hær :) Jobbar juh helt sjælv med henne idag och imorn, så de gæll att jag ær på min vakt och tippar på tå runt fanskapet. Gaaah, jag måste verkligen ha ett nytt jobb pronto !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0