Retail future

Drog juh som sagt in till byn med Majsor för att möta upp Ewo i onsdas och faan va trevligt de va. Ha juh inte sett den kvinnan på år och dar känns de som, så de va riktigt kul. Vi gick på Egon och käka pizzabuffé och satt och surra massa, riktigt riktigt koseligt ! Sen bar de av till Storo för min del och 4,5 timmes jobb.

Igår blev en sjukt lång dag. Skulle juh på kurs hos Retail Future med jobbet, så pallrade mig iväg till Linderud runt halv 11 för att möta upp Nina. Så fick vi skjuts därifrån, av hennes man, till Metro sentret som låg typ 100 mil bort kändes de som. Kom i alla fall in i kurslokalen och fick träffa cirka en tredjedel av alla ansatta i företaget, typ bara massa kärringar, men de va trevligt ändå. Massa gofika hade dom duka upp också, så de va fett nice. Så satt vi där i ett par timmar och fick lära oss en massa om hur man blir en bra säljare och hur vi ska kunna höja våra siffror ännu ett snäpp till. Mer salg är tydligen de vi främst ska inrikta oss på, vilket är de värsta jag vet, haha ! Men aja, tycker i alla fall att kursen va rätt givande och de är juh bara en fördel för min del, så de tackar jag för.  Efter kursen blev de buss tillbaka till Linderud för att jobba till klockan 22.00 (Y) Kan säga så mycke som att jag va schleten när dan va över !

Nu bär de snart iväg på Linderud igen, såhär på morronkvisten ! Ska juh nämligen på intervju klockan 9, så gäll att va upp i tid. Plus att ja ha måsta sutte och gjort lite research nu på morron för att ta reda på va de är för jobb ja ha sökt. Måste juh va förberedd på alla sorts frågor liksom ;)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0