Pretty girls always fall with style

Blev juh fiesta igår, en liten spontanutgång kan man säga. Blev midda och öl här hemma, sen mötte vi upp Dj och drog till nån av hans kompisar. Hade riktigt trevligt, dock var där en tequila-tokig som helt plötsligt, helt utan anledning drog fram snoppen och kissade lite på mina vänner, not cool ! Han förstörde stämningen en aning, men han körde i säng och vi tagga om. Drog vidare ut på byn, mötte upp Robin och Ari, sen vidare till Onkel Donald. Dom spela fett dålig musik, jag och Lyddis blev tillfrågade om vi ville va med på en trekant, tackade dock nej, eftersom vi inte kände för de just igår, men vi försökte göra de bästa av kvällen ändå och dansade arslet av oss. Lyddis kan ha vare världens bästa wingman på dansgolvet igår i alla fall, så tummen upp för henne ! När vi kände oss nöjd, så blev de en baconpölse och sen en taxi hem :)

Måste även berätta att jag med stolthet bjöd på världens mest graciösa vurpa igår. Fy faan, jag riktigt grisstöp alltså ! Vi har juh en mördarbacke som vi måste ner för för att ta oss till t-banan och igår var den helt oskottad och såg i princip ut som en isbana. Detta underlag i kombination med ett par höga kilklackar var alltså inget att föredra igår. Dom sista tie metrarna kände jag att de gick skitbra att hålla i räcket och bara glida med, så jag körde på. Fick dock upp en alldeles för snabb speed i kombination med att räcket tog slut, så jag såg ingen annan utväg än att göra en störtdykning rakt ner i en snöhög. Kan lätt säga att jag bjöd på kvällens goaste skrattanfall i alla fall ;)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0