Never leave me

Nu är äntligen mina fina fina fruar hemma, lovely ! Blir en lugn koselig fredagskväll för oss idag. Ska käka sambal oelek kyckling till midda, så ha precis blanda ihop de och slängt in de i ugnen. Så ska väl snart börja hacka lite sallad och koka ris eller nåt. Skulle faan sitta sjukt fint med ett glas vitt till de också ! Kvinnan ha juh faktiskt en box Black Tower på kylning, så kanske ska höra va Lyddis säg om den idén ;) Annars ska vi nog inte göra så mycke, kanske spela lite spel och surra bara. Vi ha juh som bara skitfilmer känns de som och på tvn är de juh alltid bara massa skit, så vore faktiskt mysigt att tända lite ljus och spela lite spel. Men få höra va mina chicelitos säg om den saken :) Ååh, idag känn ja bara massa kärlek till mina fruar ! Lämna mig aldrig och bo alltid med mig <3


Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0