Looking good

Nu är vi hemma från fikat med våra nya rumskompisar. Att man va nervös innan va juh inte så konstigt, men fy faan vilka sköna brudar alltså. Vi klickade verkligen på en gång och de kändes verkligen som att vi skulle passa sjukt bra ihop. Blev inga pinsamma tystnader, utan vi surrade på precis som att vi hade träffats förut och de blev en massa skratt. Grymt att dom också va norrlänningar alltså, vi kan vi ! Så förhoppningsvis så flyttar vi ihop med dom här brudarna i mitten på april, känns riktigt kul och spännande må ja säga :)

Btw, dom hade helt plötsligt bytt ut vårat traditionsenliga Wallanderkos mot Irene Huss igår, så idag är istället dagen för Wallanderkos tydligen. Ska även få besök av Dj som ska kirra frippen på Majsor - ja vill också ! Men han verka bli lite sen, tur vi är lediga imorn alltså. Eller ja och Lyddis är ledig och Majsor ha sovmorron :)


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det va ingen höjdare.. det gör vi aldrig om! Haha.

Haha jag såg att jag såg mager ut nu, men så mager som jag ser ut på bilden är jag inte! :) längtar efter dig vännen! massa kärlek! <3

2011-03-01 @ 10:13:25
URL: http://acjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0