Keep your fingers crossed

Tikka masalan var helt underbar igår och efter de avslutades kvällen med träning och en av mina absoluta favoritfilmer, We were soldiers. Så igårkväll va en mycke koselig kväll, me like a lot !

Idag är en såndär halvt ovärd dag. Är typ ledig kan man säga, så ska dra in på byn me Majsor och möta upp Ewo för lunch. Kul att få träffa henne en sväng ! Sen må jag dra på Storo och jobba 17 - 21, så jävla ovärt. Ja vet att jag inte borde klaga när ja få jobba, men fyra timmar liksom.

För övrigt hade jag fått mail av Tilbords som ska öppna på Linderud sentret. Egentligen sökte dom folk från 25 år och uppåt, men ja tänkte att ja kunde testsöka de ändå. Och tur va väl de, för nu ska ja få komma på intervju på fredag. Hoppas hoppas hoppas verkligen att ja kan få ett till jobb alltså, vore så jäkla skönt att slippa sitta hemma som ett fån. Men jag ha bestämt mig för att inte ha för höga förväntningar kring detta, I just keep my fingers crossed ! Vilket jag hoppas att ni också gör, för de kan ja verkligen behöva just nu. Alla som känn mig vet att ja verkligen inte passa som hemmafru ;)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0