Just gotta love these mood-swings

Underbar morron och underbar start på dagen. Sov lite längre än vanligt idag, så kände mig riktigt pigg när jag bestämde mig för att kliva upp. Drack en morronköpp och knapra i mig lite hårdbrö, poppa massa skön musik och gjorde mig iordning. När jag var helt klar var de ändå tre timmar kvar tills jag skulle iväg på jobb, lovely ! Så tog de mest bara lugnt, kikade efter lite fler jobb och så och drog i mig nåra köppar till innan jag vandra iväg på jobbet. OCH, idag var en sånt där snuskigt grymt väder ute. Fem plusgrader och solsken, riktigt härligt ssommarväder må jag säga. Så blev på grymt bra humör när jag kom ut och tänkte att de här kommer bli en grym dag, men ack så fel jag hade !

Just nu känner jag för att göra nåt sjukt dumt så jag får sparken. Majken är en sinnesförvirrad klimakteriekossa och jag står faan inte ut med kärringen länge till alltså. Kände bara för att lägga mig ner på golvet och grina idag när jag jobba, men de kunde jag juh såklart inte göra, kanske gör de imorn. Tur jag har lillrasisten i alla fall, annars hade jag aldrig tage mig iväg på jobbet, hon gör så mina dagar på Linderud :)

Nu ska jag krypa till kojs och fundera på livets stora frågor. Ska även be till universum om en bättre dag imorn och att mitt jävla cphumör kan bli normalt igen. Känner mig rakt igenom bitter och de stör mig, för vem faan vill gå runt och va bitter ?! Inte jag i alla fall. Måste försöka gå till botten med vad de är som händer med mig !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0