Jobs for sale, anyone ?

Blev morronkos med Majsor imorse, var verkligen behövligt. Klev upp runt nio, gjorde frulle och satt oss och kika på Tomten är far till alla barnen. Alltså den filmen, amazing ! Efter de så slog vi på skön musik och satte igång med tvätten och jobbsök för min del såklart. Har sökt typ 17 jobb idag, så hoppas att man hör nåt från nåt ställe, but no high hopes people. I övrigt har dagen inte bjöde på så mycke spännande, mest bara sutte och fundera på livet.

Lyddis slutade i alla fall tidigt idag, så då blev de stuvade mackisar och köttbullar till middag. Inte ofta vi äter tillsammans allihop nu för tiden, så de var väl dagens höjdpunkt. Efter middan drog Majsor in till byn för lite dejting och jag och Lyddis sitter i soffan med varsinn dator och kikar på 16 and pregnant.

Imorn bli de i alla fall jobb på Linderud, hoppas Majken är på bra humör, för ja palla inte en sur chef alltså. Dessutom ska jag väl försöka surra med hon igen om att skaffa ett till jobb, håll tummarna för mig gott folk !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0