It's wicked

Helgen som var hemskt efterlängtad slutade inte alls som planerat, eller började inte alls som planerat kanske man ska säga. Vet inte alls vad som hände, men konstigt blev allt i alla fall. Känner mig sjukt besviken om jag ska vara riktigt ärlig, nån slags förklaring hade juh suttit fint, men ikke ! Har som inte så mycke mer att säga om de hela, enbart besvikelse !

Fredakväll stövlade i alla fall två fyllon in i vår hall, Mackan och Robin. Vi hann som inte göra så mycke, slog på en film, men vi somnade. Sen lördan blev de till att fira Majsor. Käkade smörgåstårta, grogga och spela lite spel, sen drog vi ner till Lyddis arbetskompis Line och sen vidare därifrån in till byn och krogen. Helt okej kväll :) OCH, jag och Lyddis fick äntligen smaka baconpölse, så jävla värt !

För övrigt är jag typ arbetslös nu för dom som undrar. Jobbar torsda - lörda, sen har jag enbart lördagar framöver. Så morrondan ska spenderas med att söka nytt jobb. Men de är väl ingen, som vanligt, som ha nåt förslag på vad jag ska söka för jobb ?!

Kvinnan är lite halvless på livet just för tillfället, orkar som inte bry mig. Jag vet som inte va de är med mig, men man hamna väl i små svackor lite då och då anta jag ! Jag vill vara på resande fot och aldrig stilla, så känns de.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0