I just had sex ..

.. är helt besatt av den låten. Den har gått i högtalarna exakt hela dan, varvat med Turn around, som också råka vara en av mina många favoriter nu för tiden. Tyckte först att I just had sex va skitdålig, men gav den ett par chanser till och nu är jag fast, love it !

Har som ni förstå vare ledig även idag och ha komme fram till att de verkligen inte är min grej. Visst kan de va asskönt att vara ledig lite då och då, men inte om bo i Oslo och inte när me roomies jobbar. Har som inge att fördriva tiden med, eller de ha ja väl egentligen, men känner inte för att göra de ja borde just för tillfälle. Bli som lätt att ja fastnar i tankar när ja sitt såhär själv, vilket kan va skönt ibland, men just nu är ja dödsle mina tankar, de gå faan runt i huve på mig och ja lyckas då inte komma fram till nå vettigt.

Snart sluta i alla fall mina lovers så då ska vi kirra gomidda. Ja ha förberett lite och sköre upp pärer och lite morötter. För på meny ikväll står - hemmagjorda klyftpärer, rådjursstek och nån slags sås. Kommer bli lovely med lite kött för en gångs skull. Annars vet ja som inte vad som händer idag. Funderade lite på att dra och åka skriller, men har som vare snöstorm ute idag, så få se va brudsen säger om de, börjar faktiskt se lite bättre ut ute, men vi få se.

Hoppas alla ni där hemma såg på Uppdrag granskning i onsdas, meget intressant !

Bare jobber og sover i sina åttamanskollektiv,
jag är inte sjuk, jag är partysvensk !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0