Golden Dragon

Blev jobb til fem idag, sen möttes jag av Lyddis på Linderud eftersom vi hade bestämt oss för en dejt ikväll. Majsor jobbade sent, så då tänkte vi att Lyddis skulle få göra sin premiär i sushins underbara värld. Drog in på stan, spatserade runt ett tag, sen hitta vi Golden Dragon. G-rym sushi och Lyddis tyckte att de va riktigt gott. Äntligen ha jag nån att käka råfisken med, it´s awsome ! Blev även så vi tog oss ett glas vin till maten och sen satt vi bara där och surra en massa. Yes it´s true, vi är verkligen så sofistikerade och vuxna som vi låter, and I love it :D

Nu är vi hemma igen. Har kost ner oss i soffan med massa göttans och Walk the line går på tvn. Kan inte bli mycke bättre än såhär. Riktigt riktigt underbar eftermidda/kväll må jag säga ! I love you roomies <3

För övrigt har Majsor åkt på fetförkylning, tro hon ha feber och skit. Ber till universum att jag och Lyddis klara oss från detta helvete !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0