Eldorado

Börjar med att säga bra jobbat till Mallan och Ninis som tog sig igenom tjejvasan med riktigt bra tider igår, grattis brudar :)

Blev jobb för min del, 10-18, och jag försova mig som en gris, men hann ändå dit i tid som tur va. Sen va de bara jag och Line igår, så hade inte vare hela världen om ja komme lite sent. Fick lunchsälle av mina fruar och efter de gick dagen sjukt sakta. Men tog mig i alla fall hem i snöovädret, middan stog på bordet och sen bar de av in till byn för kino. Sjukt längesen ja va på bio alltså, men oj så värt de va, meget koseligt ! Såg på den där nya filmen, Just go with it, med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Kan inte mer än säga att Tomten är far till alla barnen ha fått tuff konkurrens. De här va nog den bästa och roligaste komedin jag sett på länge, helt grym film verkligen. Den må ni gå och se om ni ha chansen :)


Ciao


Underbar film helt enkelt ! Lite sådär första dejten film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0