Crash and burn

För övrigt så är min dator härmed stendö ! Att internet inte ha vela funka, eller funka när de känn för de ha ja lärt mig att leva med. Ha juh mina fina roomies som så snällt lånar ut sina datorer till mig när ja behöver en. Men nu funkar i alla fall inte min dator över huvudtaget, blev en totalcrash igår. Skulle gissa på att de är en spricka eller nåt i displayen, för den starta, men skärmen är liksom vit med lite flimmer i regnbågens alla färger. Så ha sutte och kikat på lite nya datorer idag. Hittat en superduperfin som uppfyller alla mina krav :) Så få se hur de bli, måste väl kolla upp va de skulle kosta att laga den ja ha nu, men kan gissa på att de nästan är billigare att köpa en ny. Ååh, ja känn inte alls att ja ha råd med en sån investering just nu, men en dator måste ja juh ha !


Ciao


Asus Eee PC 1008P-KR med rosa seshell design. Pretty pretty pretty in pink :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0