Chicken tikka baby

Ja, med tanke på att jag inte har nåt liv och aldrig har nåt vettigt för mig när mina kära roomies är och jobbar, så tänkte jag att vi idag ska ha lite vardagslyx och fira att de är lillörda. I min karriär som halvtidshemmafru lyckas jag inte åstadkomma mycke, mest för att jag hatar hushållssysslor. Men idag ska jag minnsann bju me lovers på min absoluta favoriträtt i hela världen - Chicken Tikka Masala. Alltså mums, jag kommer dö när de är dags för mat, love it ! Har även denna gång bytt ut naanbrödet mot pitabröd, eftersom jag tycker att de är mycke lättare om man kan röra ihop allt och stoppa in i brödet. Har i alla fall förberett lite, sköre kyllingen och mätt upp ris och vatten, så när mina kära börjar droppa in är de bara att sätta igång.

Med tanke på att Lyddis sushidebut blev totallyckad, så hoppas jag att även denna rätt fångar brudarnas hjärtan. För de betyder att vi kan gå ut och spise indisk mat tillsammans, and me looove indian food !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0