A day downtown

Ja, universum ville inte riktigt sammarbeta med mig, as usual. Igår kände jag mig mer död än levande, feber, frossa, hosta, huvudvärk, ryggvärk och massa snor. Men tog mig i alla fall iväg på jobbet och jobbade 12 - 20, behöver verkligen dom få slantar jag kan få tag i. Sen var de bara att kosa ner sig i soffan när man kom hem.

Kände mig dock en aning bättre imorse när jag vaknade, inte samma tryck i huvet, but still sick. Skönt att Libbiya också var ledig idag så jag inte behövde sitta göralös. Hon börjar också känna av lite sjukdomssymtom, men hon är alltid i full gång oavsett, vilket är riktigt bra för då hinn en själv inte känna efter så mycke. Blev i alla fall så vi tog de ganska lugnt imorse, sen drog vi in mot byn runt 12 och spatserade runt bra länge faktiskt. Hittade till Aker Brygge så nu har vi sett de också. Hittade en askonstig galleria som vi vandra runt i ett bra tag, sen tog vi oss en fika på Deli de Luca. Gick och köpte lite grönisar på Joker och sen t-banan hem igen.

Hade bestämt att vi skulle käka pannkaka idag, eftersom vi ha bleve riktiga pannkaksproffs och för att vi hade så mycke mjölk kvar. Så när vi kom hem ställde vi oss och stekte lite pannisar, men mitt i allt så kände vi att vi inte alls va sugen på de. Så nu stå Lyddis och ska laga fiskpinnar och mos iställe. Fast de gjorde juh inte så mycke, för då ha vi juh midda klart till imorn, plus att uppstekt pannkaka är så mycke goare än nystekt :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0