Oh no he didn't ?!

Kanske världens mest udda grej hände påväg till jobbet idag. För de första va min buss full med utvecklingsstörda/förståndshandikappade och alltså ja vet att de inte är deras fel, men ja hata verkligen männsikor som glo. Ja bli så fruktansvärt nervös. Men självklart vänd sig en av dom åt mitt håll och sitter och verkligen råglo hela jävla vägen !

Sen när ja hoppa av och är påväg ner till sentret så se ja att de stå en kille längst ner i backen, inte för att de är ovanligt att de stå folk där. Men gick i alla fall nerför och när ja kommer nära den där killen så börja han liksom hoppa fram och tillbaka framför mig så ja inte kan gå förbi. Då dra ja ur en av mina hörlurar och fråga va han vill, och kan ni gissa va karln gör ?! Han ta tag i mig och riktigt hångla upp mig. Ja bara, whaat ?! Sånt händ juh bara inte på riktigt ! Men de hände i alla fall och han sa att han va tvungen att göra så för att ja va typ den vackraste han sett och hade han fråga hade han aldrig fått nån puss, så han tyckte att han kunde ta chansen. Jävla blockmongo alltså ! Tur för han att han såg rätt bra ut i alla fall :)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0