Congrats mami

Hipp hipp hurra, för idag är de min mammas dag ! Grattis grattis älskade lilla mamma <3 Ja hoppas ni spara lite tårta tills ja kommer hem ! Eller förresten, tårta gilla ja juh inte ens, så ni kan få spara på nåt annat gott istället :)

Idag ha ja haft en riktig slappardag alltså. Nåt jävla dumhuve som ringde och väckte mig typ kvart i 8, not cool ! Så då blev ja juh superpigg och kunde inte lyckas somna om. Blev frulle framför OTH och sen satt ja och kika lite kläder på Nelly. Efter de så bestämde ja mig för attv pyssla om mig själv lite, i brist på annat att göra liksom. Blev ansiktsmask, hårinpackning, en riktigt lång dusch och BUS på de, skönt som faan. Och, äntligen ha vi fått oss en dusch där man faktiskt kan raka bena utan att behöva utföra massa akrobatiska övningar, så thumbs up för de !

Nu sitt ja mest och vänta på att tiden ska gå så ja kan gå ner på byn och möta upp Majsor när hon sluta. Ska nämligen åka bort till Slettelökka för absolut sista gången. Ska träffa snuskfaan som vi ha bott hos och få tillbaka lite cash. Få hoppas på att de inte bli nå krångel bara, men nog tro ja att de ska gå bra !

Näe, nu ha ja köffe som vänta på att drickas upp !


Ciao


Fjärde köppen idag, skyller min överkonsumtion på Matte och Malin som ha gett mig en så praktisk termosmugg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0