Sopa ..

Yepp, de är precis vad man kan kalla mig. Riktigt dålig på att blogga må ja säga, men nu kände ja bara att det var dags för ett försök igen.

Ha juh hunne hänt väldigt mycke sen ja skrev nåt senast kanske ni förstår. En HEL sommar, 2 turkietresor och en födelsedag har hunnits med under tiden. Sommaren och resorna har varit helt grymma, så ja har ingenting att klaga på. Men nu är hösten och kylan här och man börjar redan känna sig sjukt deprimerad.

Tänkte i alla fall att jag ska slänga in några bilder från den sista turkietresan, varsågod och njut :D




Dans på Lambada :D




Vi & bossen ;D




Snygga grabbar, Serhan, Antonio & Hjälmen ;)




Brudarna i poolen :)




Brudarna på baren ;)




Fathi, nya moroten, Marcel & Hjälmen :)




Ali & Mario :)




Lyddis, David & jag :) 




Mimmsor & jag på Istanbul :)




:)




Chachaslide ;D




Veysi luktar såå gott :D




Mycket nöjd tjej, jag & snygg Ali ;D




Starka grabbar :)




Hela gänget ! Tack för en grym resa brudar :) <3


Här är ett litet smakprov från resan, mer än så får ni inte se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0