Fredag, likamed helg

Jaha, då ha man jobbat och tjänat lite pengar i 2 dagar, sweet. De roligaste på ica är när man har hand om frukten och de är precis de jag haft nu i 2 dagar. Så nu är det fint påfyllt och snyggt i fruktavdelningen ! Idag ha jag även byggt om en hylla på 2 sektioner, askul. Skulle egentligen ha byggt om en med 4 sektioner också, men jäklar vilken rush de blev på ica just idag då när man skulle få göra nåt kul, men sånt som händer. För övrigt börjar jag bli jävligt mätt på de där stället nu, blir som mest bara samma och samma, dag ut och dag in. Nu är jag redo för nåt nytt, nåt spännande :) Btw, på tal om att tjäna lite pengar - Fick juh augustilönen idag och damn vilken chock kvinnan fick alltså ! Fick ut lite över 8000 och jag hade räknat med kanske 3-4000, men lite extraklirr i kassan är aldrig fel, så jag tackar och tar emot. Har juh trots allt jobbat ihop till skiten själv ;)

Efter ja slutat idag var jag så himla trött så när jag kom hem myste jag ner mig i soffan med en stor kopp te och kikade på Idol. Tummen upp för att Olle och Alice gick vidare (Y) Sen har jag mest bara suttit här och grubblat över livet. Jag undrar egentligen hur mycket tid man lägger ner på att tänka på vad man ska och inte ska göra här i livet ?! Kanske vore bättre om man började agera istället och tog tag i livet nån gång, men ack.

Jaja, imorn dagas det för fest har jag hört ?! Är juh lastbilsträff här i lilla Ramsele, så imorn kommer de nog vara mycke folk i rörelse. Ska bli riktigt spännande ! Hade juh egentligen tänkt åka till Sundsvall och parta loss med Majsor, men känner att jag inte pallar att köra dit i detta väder. Får helt enkelt bli en annan gång :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0