En helt vanlig tisdag

Idag har jag inte riktigt varit lika effektiv som igår, men det har varit en rätt lugn och skön dag. Mest suttit med musik hela dan, försökt hitta nåt nytt att lyssna på, men de är faan svårt. Men är i alla fall nöjd att jag denna gång lyckades bättre och fick hem HELA låtar, blev juh som inte så bra förra gången när varenda låt som kom hem tvärt slutade på 1.20. Kanske jag håller på att utveckla min tekniska sida ?!

Annars har dagen inte bjudit på mycket. Var påväg till Sollefteå för att hämta mor och far, men fick vända i Edsele då mor hade stött på Lyddis och blivit erbjuden skjuts hem med dom, så de tackar vi för. Så istället för att åka till Sollefteå så tog jag en långprommis med Pepsi istället, mycket mycket skönt. Hade egentligen inte tänkt gå ut nåt eftersom de har varit så dåligt väder, men när jag såg Fikan springa förbi med Bella så fick jag lite halvpanik och kände att jag bara var tvungen att ta mig ut en sväng jag med, så vi tackar Fikan för att jag har rört på fläsket idag :)

Nu ikväll har jag varit ner till Mimmsor och kikat på Idol med lite folk, trevligt som vanligt !

Måste även tillägga att jag kan ha världens goaste mormor ! Jag hade juh beställt lunch idag, Chili con carne, och det var juh jag som handlade åt henne igår, så jag visste att alla ingredienser fanns. Så när jag kommer dit så ser jag till min förvåning att det är svarta bönor i köttfärsen istället för vita. Så frågade jag bara varför hon inte hade använt dom vita bönorna som jag hade köpt, till svar får jag - "Näe, men du hade juh för faan glömt och köpa bönor, så jag fick juh leta fram nån annan skit ur skafferiet, men bönor som bönor". Jaja, tänkte jag, kanske att jag glömde dom då. Så gick jag till kylskåpet och vad står inte där inne om inte bönorna, så jag ställde fram dom och för att visa att jag minnsann inte hade glömt nåt. Mormors kommentar på den - "Men va ända in i helvete, ja trodde juh att de där var gräddfil". Haha, alltså nog för att hon är förvirrad, men börjar det kanske gå lite över gränsen ?! ;)


Ciao

Kommentarer
Postat av: erika

hahahah fyfan va ja skrattade åt din lunch hos din mormor idag, så jävla grymt. Gatt tillome läsa högt för erik för han undrade vad jag skrattade åt.



Sedan tar jag åt mej av tacken för att du rörde på dej, alltid bra om jag kan motivera någon ;)

2010-09-22 @ 00:10:47
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0