Checkar ut

Då var ännu en helg över och måste säga att det känns rätt skönt. Gårdagen var helt okej ! Blev förferre hos Kajsi, vilket var sjukt kul, sen bar det av ner till hembygdsgården och SVAR. Tror bestämt att jag hade fått i mig nåra turkiska för mycket, så kvällen slutade rätt tidigt för min del. Men tror egentligen inte bara att de var de som gjorde att jag gick hem tidigt, blev som vanligt rätt less också, så jag kände bara att det var dags att gå hem. OCH, som vanligt så lyckades jag inte ta mig till sängen innan jag somna, haha ! Vaknade upp på badrumsgolvet rätt tidigt imorse och först då bar det av till sängen och sen låg jag där till mitt på dan nån gång. Alltså jag är en riktig sopa, haha ! Bra att mamma och pappa ha börjat bleve van, nu kan dom i alla fall skratta åt sin lilla "trötta" flicka. Stackars stackars lilla mamma och pappa !

För övrigt så checkade jag ut från omvärlden idag. Känns som att jag ha gjort de bra ofta nu på slutet. Vet inte riktigt vad som händer, men känns lite som att jag är nere i nån slags svacka. Alldeles för mycke fritid gör så att tankar och funderingar sätter igång. Hatar att jag alltid måste tänka så mycket på allting, vore juh hemskt skönt om man bara för en liten stund fick stänga av alla tankar och bara vara, men icke. Näe, nu är det dags att ta tag i livet på riktigt, de här funkar inte längre !

Ciao




Ungefär såhär less känner jag mig idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0