Beautiful life

Idag tog jag, Pats, Lyddis och Sara och drog till Backe för att hälsa på älskade älskade lilla Anna och hennes bebismage. Kan inte förstå att hon snart är mamma, på riktigt ! Va i alla fall jättekul att få träffa henne och se hur fint bebisrummet hade blivit. Vi surrade mest en massa och Anna satt i håret på Pats, så de va trevligt. 

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag ! Ansökt om ett Visakort och kikat på Idol med mammsen och pappsen, ja de är väl i princip de. Imorn blir det jobb 08.45-18.00 och de enda positiva med de är att det blir en liten slant. Vet att jag inte borde klaga för jag har i alla fall ett jobb, men jag är så grönjävuslkt less på de här nu. Jag vill bara bort, bort från all skit, bort och skaffa mig ett liv nånstans i världen !


Up to the sky, out of my mind,
it´s a beautiful beautiful life ..
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0