Är det nu livet börjar ?

Efter att ha varit riktigt nere och bitter, så känns det nu faktiskt som att livet kanske är påväg åt rätt håll. Kanske är det nu jag får ta mig iväg på äventyr och börja leva, på riktigt ! Har i alla fall haft besök av Lyddis och Pats idag och vi har suttit och planerat inför Norge. Vi satt i över 5 timmar och kollade CVn, lägenheter, jobb och tillfälligt boende för nästa vecka. Lyckades hitta ett relativt billigt alternativ till nästa vecka, så den 6e börjar våran roadtrip mot Norge och vi förväntas vara hemma igen den 9e. Detta kommer bli så jäkla grymt ! Ska försöka att inte ha allt för höga förhoppningar, men nu känns det i alla fall som att vi är påväg och nånting säger mig att vi kommer kirra de här galant. Tanken är att vi under vår lilla roadtrip ska hinna dela ut en massa CVn, ansöka om ett skattekort och förhoppningsvis kunna gå på nån lägenhetsvisning. Jag är helt spänd av förväntan samtidigt som allt de här känns skitläskigt. Shit, nu måste jag bli vuxen och börja våga på riktigt, och helt själv. De här blir bra, ja känner de på mig :)

Så imorn ska jag kliva upp tidigt och bjuda mammsen och pappsen på lunch, fyllda paprikor, mums ! Sen ska Lyddis komma hit och vi ska försöka få ihop våra personliga brev, riktigt skryta upp oss själva, haha ;) Sen blir de väl som vanligt Idolkväll med brudarna. Har även hört ryktas om att Majsor kommer på besök, awsome dude !


Ciao





Vi 3 blir de som drar på roadtrip :) Hade hoppats på Majsor också, men de får bli nästa gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0