Älskar effektiva dagar

Har känt mig väldigt effektiv idag och jag älskar sånna dagar. Egentligen har jag väl inte hunnit med att göra så mycket, men för att vara jag så känns det i alla fall bra att jag har gjort nånting. Har i alla fall hunnit med 1 timmes prommis med Lydia, varit upp till stugan och städat medans mormor har grävt upp blommor, varit och handlat åt mormor och fixat naglarna. Haha, det var inte alls speciellt mycket, men dagen är inte slut än. Nu ska jag försöka koka lite kaffe och ställa fram fika tills mor och far kommer hem, sen får vi se vad dagen har att bjuda på.





Måste bara säga att jag älskar Isadoras nya nagellack - Graffiti Nails. Ett helt otroligt nagellack som både är lättanvänt och ger snyggt resultat. Jag har redan införskaffat guld, silver, vitt och rosa baslack och blått och grönt graffiti topplack, nu fattas bara det svarta och lila, sen är jag nöjd :) Just nu är mina naglar målade med rosa underlack och blått topplack, så sjukt snyggt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0