Yes we did

Varit dålig uppdatering från min sida nu, men har som inte hänt så mycket. Jobbat rätt mycket borta på hem och annars bara tagit de lugnt och försökt samla tankarna inför flytten. Men guess what ?! Jag, Sara och Lyddis drog juh till Sundsvall i onsdags för att shoppa lite, hälsa på Majs och ? Ja, vad mer var de vi skulle göra där ?! Jo ni, de blev en hel del shopping på onsdan, dock inte för min del. Sen hade vi en riktig myskväll med tacos, marängschwiss och spel. Sen blev de en rätt tidig morgon och frulle på Max, sen drog vi på stan OCH piercade tungan :D Äntligen sitter den där, känns sjukt bra ! Eller kanske att de kommer kännas bättre när svullnaden har börjat lagt sig, men har kunnat äta lite idag i alla fall, tror säkert att de är bra imorn. Men jag fick min piercing tillslut. Dock var mor och far riktigt argar över de innan, men när jag väl kom hem och hade gjort de så tyckte dom nog nästan att de va lika kul som jag.

Efter vi hade piercat oss så skulle juh Lyddis med bussen till Gävle, men på grund av lite missförstånd så missade hon den och vi fick köra ikapp den och följa efter den till Gnarp som var första stoppet. Tur min lilla pärla går så fort ;) När vi hade släppt av henne drog jag och Sara på Birsta en sväng, sen vidare hem.


Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0