Wonderbar

Oj vilken underbar dag ! Gick juh som sagt och solade, hur skönt som helst, även om solariet hade sina små "skönhetsfel" och man drabbades lite smått av cellskräck, men de va grymt. De blir definitivt en repris imorn efter jobbet. När jag kom hem var det dags att börja slita ut grejer ur garderoben och riktigt tänka igenom vad jag ska ha med mig till Oslo. Gick bra till en början, men jees va grejer de blev till slut. Börjar starkt tvivla på att jag kommer kunna packa ner mitt liv i ett par resväskor alltså. Vet att jag måste tänka praktiskt och inte dra med massa onödigt skit, men jag är juh så hemskt dålig på att prioritera och vill juh helst att allt ska följa med. Men jag har juh 1 vecka på mig att få iordning på allting, så förhoppningsvis lyckas jag. Om inte annat får Lydia komma hit och plocka bort saker, hon vet hur man prioriterar och är ganska säker på att jag skulle kunna lita på hennes omdöme :)

Efter några långa timmars stök, blev de dags för lite vardagslyx. Tog med mig Pepsi på en långprommis, sen blev de lite hemma-spa. Kirrade mina lurviga labbar med min kära epilator och kan bara säga en sak - SMÄRTA ! Brukar vanligtvis gå rätt bra, men idag var de riktigt smärtsamt vill jag lova. Samtidigt som jag pysslade med detta så la jag på en chocolate mud-mask och hårinpackning. Sen blev det en helkroppspeeling och avslutade de hela med att smörja in mig med mitt underbara kakao bodybutter :D Helt perfekt avslut på denna dag !


Ciao


Chocolate mud-mask + total repair hårinpackning resulterar i en väldigt sexig bild ;)
Smög även med en bild på min underbara piercing, som faktiskt börjar läka nu !

Kommentarer
Postat av: Bror

Gulligt, men var du tvungen av måla dig i ansiktet också?

2010-10-25 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0