Underbara barn

Åkte juh som sagt och hälsade på Anna idag och fick träffa lilla Nova-Lee för första gången. Kan bara säga att det var kärlek vid första ögonkastet. Den lilla tjejen kan vara den absolut sötaste unge jag nånsin sett ! Dom är så overkliga när dom är så små, allt är så litet, fingrar, tår, näsan, ja allt är litet och dom är juh bara för söta. Nästan så man blir sugen på en egen ;) Men de är juh som lite svårt när man inte har nån karl, haha ! Näe, barn får vänta än ett par år, jag har alldeles för mycket drömmar och planer för framtiden där barn verkligen inte passar in i bilden. Men de betyder inte att man inte får längta till en egen liten krabat och en egen liten familj !

Kvällen har spenderats framför datorn, chocking ! I min arbetslösa tillvaro har datorn på nåt sätt börjat förvandlas till en av mina bästa vänner, vilket är sjukt deprimerande, men de blir de snart ändring på. För 1 NOVEMBER drar jag och brudarna åter till Oslo och blir kvar där i i alla fall 6 månader. Helt amazing känns de !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0