Time to let go

Ja nu får de faktiskt vara nog. Hur många gånger har jag inte sagt att "idag gjorde jag min sista dag på Ica" ?! Alldeles för många om ni frågar mig. Har juh insett att jag aldrig nånsin kommer få riktigt göra min sista dag där, men har juh trott många gånger att de varit så i alla fall. Som ni kanske förstår så åkte jag på mer jobb, tisdag och onsdag. Men nu tror jag faktiskt att jag kan få säga att - Nu HAR jag gjort min sista dag på Ica för en väldigt lång tid framöver. Puuh, så skönt de känns att äntligen få komma därifrån och få sig lite miljöombyte och lite nya erfarenheter :) Egentligen tycker jag att Ica är ett väldigt roligt jobb, men har varit så fruktansvärt less på de där stället nu på slutet, så äntligen äntligen ska jag få göra nåt annat !

Imorn är det dags att kirra frippen, finally ! Har äcklig utväxt och varit hårlös i en vecka, så har känt mig lite som en pojke, men nu är de dags att göra nåt åt de. Åker till stan imorn och har en tid bokad på Style It, älskar verkligen de stället och är alltid supernöjd när jag kommer därifrån. Så imorn blir jag långhårig igen och de känns grymt :D Hoppas bara de slutar snöa/regna så de inte är så jävla halt på vägen. Hatar verkligen när man inte kan gasa på, utan måste ligga och puttra som en jävla kärring på vägarna !


Ciao


 
Kort tunt pojkhår vs. långt underbart hår
Ni kan juh gissa vad jag föredrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0