The Event

En helt otrolig serie som jag fastnat för. Den är mystisk och oerhört komplicerad med massa onaturliga inslag och jag fastnade direkt. Det är en serie i 22 delar och den visas en gång i veckan. Så familjen Nordins nya söndsgstradition är att kolla på The Event. Eller de är snarare min och pappas tradition, eftersom mor alltid lyckas somna och vaknar när de är 10 minuter kvar och ber oss förklara vad som hänt, vilket absolut inte är de lättaste. De är de som är så härligt med den här serien, den går helt enkelt inte att förklara för nån som inte har sett den, eftersom man knappt hänger med och förstår den själv, men måste säga att de är väldigt intressant :)

Ikväll visas 5 delen, så klockan 21.15 föreslår jag att ni slår på Svt 1 och ger programmet en ärlig chans, you will love it ;)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0