Stood out

Jag som skulle bli väckt av bror och Mallan idag för däckbyte, men ikke. Vaknade runt halv 12 av att mamma kom och väckte mig istället. Var helt säker på att Matte och Malin skulle sitta i köket och vänta, men inte de heller. Har inte sett röken av dom på hela dan, så här har inga däck blivit bytta. Antar att dom kommer förbi imorn istället och överraskar mig, yippie !

Dagen har inte haft mycket att bjuda på vill jag lova. Klockan har gått ovanligt fort, så jag har knappt hunnit vakna och de är redan kväll ?! Hatar verkligen såna här dagar när man verkligen inte har hunnit med nånting eller knappt varit utanför dörrn. De enda jag har gjort idag var att åka ner på affärn och handla, sen lagade jag mat tillsammans med pappa. Ja, de var väl i princip hur min dag sett ut. Ska snart springa ut med Pepsi en sväng hade jag tänkt, men är juh så fruktansvärt mörkrädd. Får se om jag tar mig ut nåt eller om jag skickar iväg pappa istället :)


Ciao


My baby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0