Skön helg

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Bara tage de chill och umgåtts med vännerna. Fredag var de juh som sagt Idolmys med Lyddis och Mackan, lördag blev det lite spel och mys hos Kajsa med massa folk och idag kom Lydde och Mackan hit på en kopp kaffe. Riktigt riktigt underbart med en nykter helg ! Under kafferepet idag hann jag och Lydde också med att finslipa våra CVn och personliga brev, så nu är det bara ett problem kvar, att skriva ut dom?! Alltså helt seriöst, hur svårt ska de vara att skriva ut nå jävla papper ! Men ja, vi lyckas juh i alla fall inte, haha ;)

Ja, ja skjutsade i alla fall hem Lydde och Mackan, sen drog jag ner till Ramsele hem & FRITID. Mamma, pappa, Matte, Malin och mormor har varit där och städat hela dan, eftersom inredningen och inredningsföretaget kommer imorn ?! Ja, i alla fall så börjar bygget under nästa vecka och varorna börjar rulla in då, så de ska bli riktigt spännande. Jag hjälpte i alla fall till att skrubba ur kylskåpet, skruva fast nån skylt och duka fram fika idag, duktiga jag :) Så snart ska jag dra ner till bror och Malin och hjälpa henne färga håret !

OCH, stort grattis till Anna och Rikke som idag fick sin lilla bebis :D Blev en liten tös och dom verkar må så bra alla tre, helt underbart ! Nu längtar jag som tusan tills jag får träffa den lilla söta och tills jag får krama om mamma Anna <3


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0