Rise and shine

Vilken härlig dag att vakna upp till, känner mig på strålande humör :) Varit och lämnat in bilen, sen promenerade jag hem. Riktigt skönt även fast det är typ 4 minus idag, men de va riktigt uppfriskande. Älskar prommisar på morron, man blir så jäkla pigg och känner sig riktigt fräsch. Var i alla fall upp på Aktus, men där var de ingen som ville öppna, får helt enkelt försöka igen senare för mina jeans måste bli klara innan freda. Gick även förbi hos Mona, men var nån som precis lagt sig för att sola, så jag gick hem så länge och åker väl ner om en halvtimme kanske. Älskar att sola och älska att vara brun ! Såklart föredras riktig sol och värme, men är juh som lite dåligt med de såhär års, tyvärr. Nu ska ja ta mig en köpp innan jag drar ner på byn och sen hoppas jag att jag kan få nån färg på de här bleka arslet :)


Ciao


Skönt att få lägga sig en halvtimme och få upp värmen lite i denna vinterkyla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0