OMG

Grym helg med mina bästa brudar ! Några få störande moment som hade kunnat skippas, men vi gjorde de bästa av situationen och hade riktigt trevligt :) Kommer sakna brudarna så sjukt mycket, men jag hoppas att dom kommer och hälsar på nåt snart !

För från och med imorn blir jag, Lyddis och Pats Oslobor. Ikväll har vi proppat in våra liv i bilen, så imorn runt 8 bär det av mot grannlandet och vår nya bostad. Känns lite både och faktiskt. Självklart känns det sjukt bra att äntligen få ta sig härifrån och skaffa sig ett riktigt liv med riktigt toppensällskap, men samtidigt känns de sjukt konstigt att lämna allt här hemma. Men de kommer gå bra och jag är så sjukt förväntansfull, life starts now girls :D Hoppas jag hinner med nån road-update imorn innan vi passerar gränsen !


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0