Nu är de nåt allvarligt fel

Herregud, nu börjar jag nästan bli rädd för mig själv. Jag är så jäkla förslöad av att vara arbetslös så de är skrämmande, men nu för ett litet tag sen fick jag världens sug för att städa och pyssla. JAG fick ett sug efter städ och pyssel ?! Näe, nu är det nåt allvarligt fel på kvinnan. Städa är nåt jag i princip aldrig gör, de gör juh mamma, och jag är alldeles för lat för att pyssla, så vad tusan är det frågan om. Ska väl egentligen vara glad för de kanske, för när vi flyttar till Oslo så kommer jag minnsann inte ha nån mamma som går och plockar upp och städar efter mig, så kanske är dags att träna lite nu under dom här tre veckorna.

Angående imorn så blir de antagligen Sundsvall. Vill verkligen åka dit och hälsa på Majsor, men får se om hon svarar på mitt sms och vill ha nå besök :)

Näe, nu ska jag gå och röja på mitt rum medans jag fortfarande känner för att städa. Kanske ska försöka få mitt söta lilla flickrum att bli lite mer vuxet ?! Dags att tänka på de nu när jag ska flytta om tre veckor, haha. Men måste faktiskt ta tag i de nån gång om jag nånsin ska våga ta hem nån hit. Så de är bara att sätta igång, nu ryker affischerna på mina forna idoler.


Ciao


Fick även ett otroligt utlandssug just nu. En booze cruise med buckets skulle inte sitta helt fel just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0