Måndag

Fick ett mycket trevligt samtal av Anna idag :) Ååh va roligt de var att få tala me henne och höra att allt va bra och att dom mådde bra alla tre. Fick lite detaljer kring förlossningen, vilket alltid är lika spännande, och allt verkar gå jättebra för dom nyblivna föräldrarna. Längtar så tills jag får träffa dom :)

För övrigt blev jag väckt väldigt tidigt för att fara och däckshoppa. Bror ringde och väckte mig och sen var det bara att köra ner bilen på verkstan och kika på lite däck. Matte hade redan valt ut däck till mig som tur va, för ja fatta juh ingenting av sånt där. Så de va bara att lämna bilen där och promenera hem ! Förhoppningsvis är den snart klar, för jag blir lite smått panikslagen över att vara billös. Inte för att jag ska åka nånstans eller så idag, men bara tanken på att jag inte kan ta bilen nånstans stör mig.

Snart kommer i alla fall Lydia hit, tro ja ?! Bli väl till att bju henne på en köpp och sen få vi se vad vi hittar på. Ska juh i alla fall ta oss an den tekniska aspekten i våra liv, får se hur de slutar. Sen kanske vi kikar förbi Hem & FRITD och ser hur de går med bygget och kollar lite på grejerna som ha kommit hem.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0