Jag vill vill vill

Oj vad jag plötsligt kände mig i behov av en ny tatuering. Vill verkligen göra nåt av min stjärna, den är så jäkla tråkig. Suttit och kikat lite på bilder nu för att få lite inspiration, men de är faan svårt. Synd att jag inte är speciellt bra på att rita, annars hade jag juh bara kunnat skissa upp nåt själv. Vet i alla fall att jag vill göra en halv sleeve, nu är de bara motivet som fattas. Men jag har juh lite idéer i alla fall, så får se när de blir av. Vill även pierca tungan, jag vill jag vill jag vill ! Varför ska jag vara en sån jäkla mes för. Piercade juh tungan precis när jag fyllt 18, men den åkte ut efter nån dag bara för att jag inte våga visa de för mor och far. Dom är juh fortfarande väldigt emot de, men jag är ändå 20 år och borde väl kunna göra de ändå. Mitt liv liksom ! Men jag är faan rädd för vad dom skulle säga. Tro jag måste ta och bearbeta mor min lite, far få säga vad han vill, men mammsen vill jag allt ha på min sida ;)

Blir i alla fall Sundsvall imorn. Så dagen kommer väl inledas med ett besök på Birst, eftersom jag är i stort behov av lite höstshopping. Sen får vi se vad som händer :)


Ciao




Jag vill vill vill ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0