I´m done

Åkte juh på att jobba på Ica idag. Kändes faktiskt rätt kul att få en sista dag där, sådär lagom lång också. Eller sista och sista, lär juh säkert hamna där nån gång igen, men inte än på ett tag. Blev ett bra avslut i alla fall, fick äntligen sätta Mr G.H på plats och jäklar va skönt de kändes, tji fick han ! Gick rätt bra att jobba även fast jag har lite talsvårigheter, hoppas ingen hörde de bara för jag känner mig verkligen helt efterbliven när jag inte kan tala riktigt, haha.

Slutade klockan 2 och då åkte jag hem och tog med mig Pepsi på en långprommis. Underbart väder idag ! Sen hjälpte jag pappsen med maten och sen tro jag bestämt att jag somnade på soffan. Till min förvåning var mor och far borta när jag vakna, så jag drog ner på affärn och köpte chokladpudding. Rörde ihop de, vispade lite grädde och kokade kaffe så jag kunde överraska föräldrarna när dom kom hem igen. Tro dom blev rätt överraskade och trodde som vanligt att jag hade nå jävulskap på gång, men icke. Jag har bara känt att jag måste vara lite snällare än vanligt nu när jag olovligt gick och piercade mig och för att jag ska flytta. Mammsen och pappsen kommer sakna mig så himla mycket ;)

Kul att dom blev glada för min lilla överraskning i alla fall. Även kul att min pappa är så jäkla dryg att han utbrister - "Vem faan har skete på min tallrik ?" när jag ställer fram allting. Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån och skaffa sig ett riktigt liv snart, thumbs up for me !


Ciao


Mums ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0