Gonna get busy

Insåg precis att morgondagen kommer bli fullspäckad ! Dock bara av roliga saker, eller övervägande roliga saker i alla fall. Har planerat att kliva upp i väldigt god tid imorn och de första jag ska göra är att åka upp på Aktus en sväng. Började nämligen sprätta i ett par jeans idag, men insåg rätt snabbt att jag varken kan sy upp eller in dom själv, så tänkte lämna dom åt ödet och hoppas på att nån uppe på Aktus kan kirra de åt mig istället. När jag har gjort de så är de dags att lämna in bilen hos Johannesson och därifrån blir de en lagom lång prommis hem. Men hade tänkt stanna till på vägen och springa in till Mona och sola, hoppas hoppas hon har öppet när jag vandrar förbi. Sen börjas de, ska nämligen börja sortera upp mitt liv som senare ska packa ner i väskor och skeppas till Oslo ;) Näe, men hade tänkt att jag ska försöka gräva mig igenom garderoben och lägga fram allt jag ska ha med mig så de blir lätt att pricka av från listan sen och desto lättare att bara lägga ner allt senare. Så de kommer ta upp en hel del tid av dagen ! På eftermiddan, om jag inte är för trött, ska jag lyxa till de med lite hemma-spa :) Kan juh aldrig vara för trött för de, eller ?!

Efterlängtade lilla Lydia kommer även hem imorn, finally :D Som jag har saknat henne den här helgen alltså ! Hoppas jag hinner träffa henne lite och planera inför flytten, eftersom resten av veckan tydligen kommer bjuda på en hel del jobb. Känner inte alls att jag har tid att jobba, men pengar behövs alltid och måste juh ställa upp för föräldrarna och vara extra söt nu innan jag drar :)


Ciao


Let's get busy tonight babe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0