Girls night

Har nu börjat packa ner mitt liv i väskor. Hittills har jag nästan fyllt två stora bagar med kläder, packat alla accecoarer i en liten väska, valt utfem par skor jag ska ha med, tagit fram tre handväskor som ska få följa med och lagt fram lite hårgrejer, så har kommit en bra bit påväg nu. Känns riktigt bra, men sjukt jävla läskigt ! Men de är dags att lämna tryggheten här hemma i Ramsele och ge sig ut i världen för att testa stå på egna ben.

Nu har jag fixat mig lite för kvällen, så nu är jag redo för en redig tjejkväll. Ska bli underbart att få ta sig ett glas vin tillsammans med mina absolut bästa och finaste vänner och bara sitta och surra bort kvällen. I love you guys <3


Ciao


Såhär blev håret, mycket nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0