Friday I'm in love

Var juh som sagt och fixade håret igår och jag är sjukt nöjd. Känns så himla skönt med långt tjockt hår igen. Kanske slänger in en bild senare !

Ska i alla fall snart åka och plocka upp Lyddis, sen ska vi ner på affärn och skriva ut några fler CVn och handla. Jag ska vara en duktig dotter idag och bjuda mina kära föräldrar på tacos, snäll jag är. Så alla tacos ingredienser ska inhandlas, plus ost och kex. För ikväll ska jag och brudarna ha en riktig myskväll med ost, kex, vin och massa skvaller :) De här blir juh vår sista helg tillsammans på ett tag, så tänkte att vi skulle lyxa till de lite. Så myskväll ikväll och tjejmiddag imorn, wonderbar.

Dags att hämta Lyddis - next destination - Ica och Systemet !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0