Oh brother

Åkte juh som sagt ner till Ovanmo för att färga håret på Malin. De gick rätt bra, men får nog ta och färga de en gång till för att täcka dom ljusaste partierna. Men i alla fall, måste juh bara säga att jag har en hemskt festlig bror ! Alltså han är bara så himla konstig så va han än gör eller säger så börjar jag och Malin att tokskratta och de ha vi gjort mest hela kvällen, haha. De mest roliga på hela kvällen var när jag skulle hjälpa dom att boka spa-behandlingar på Holiday Club i Åre. Alltså jag skratta så jag nästan dog ! Jag hoppas av hela mitt hjärta att Malin spelar in samtalet när han ska ringa och boka allt vad dom bestämde att dom skulle göra. För de första är han juh jävligt seg, talar juh sakta som fan, sen ha han juh ganska grov dialekt och på de så när de kommer till att boka spa-behandlingar och grejer är han juh helt ovetandes. De här kan inte bli annat än skitkul !

Men min bror är inte bara kul, han är sjysst också ! Imorn ska han följa med mig och köpa nya sommardäck, eftersom mina tydligen är helt slut. Kul att ingen har sagt det tidigare, tydligen hade jag lätt åkt på böter om jag blivit stoppad av polisen. Som tur är har jag juh inte blivit de, men imorn är det i alla fall däckshopping med min käre bror :) Efter de ska jag nog svänga förbi Hem & FRITID och se om Malin behöver nån hjälp, dvs. om hon får några varor imorn eller inte. Sen ska jag och Lydia ta fighten med de tekniska och försöka få ut våra CVn och personliga brev på papper. Och, när Fikan har slutat jobbat och är klar har vi bokat in en dejt. Imorn kommer bli en bra dag :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0