Drar till Kramfors med brudarna

Jajemen, om ca. 20 min så drar jag, Lydde och Fikan till Kramfors. Är juh dags för Lydde att skriva om sitt teoriprov och idag känner jag att de kommer gå bra, så hoppas hoppas. Vi ska även passa på att träffa Ida en sväng och Fikan ska träffa nån gammal klasskompis, så de blir nog bra. Dagen kommer självklart att avslutas med middag på Sylos :D Ååh, ja bli hungrig redan nu bara ja tänker på de, haha !

Kvällen kommer att ägnas åt packning inför Norgeresan, puuh. Finns de nåt jag verkligen tycker är drygt så är det att packa. Har i och försig bleve rätt bra på de, men de är så jobbigt innan man ha bestämt vad man ska ha med sig och sen när man väl har packat ner allt så känns det ändå som att man ha glömt nåt. Men ja, jag får ta lite expertråd från Lydia ;)



Kramfors nästa brudar (Y)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0