Dötrött tjej

Blev en helt grym kväll igår. Shots blev kvällen tema, och de slank ner bra många fisherman och turkiska. Vi drog juh i alla fall på Memento som planerat. Var inte allt för mycket folk ute, men vi hade jättetrevligt ändå, satt och surrade massa mellan shotsen. Sen av nån knepig anledning anmäldes jag till en modelltävling nästa vecka, haha ! Ska tydligen bara stå på scen och se söt ut och då har man chansen att vinna en resa till Milano, så va faan, de är väl bara att köra ;) Blev lite smått förälskad igår med, sikken snygging alltså. Han hoppas jag jobbar nästa vecka också för han var en riktig goding alltså. Helt säker på att han va turk, men ikke, han kom tydligen från Irak, haha ! Men riktigt stilig alltså.

Fy faan va trött kvinnan är just nu alltså. Och Majs börjar jobba om ungefär en timme, så då ska väl jag börja bege mig hemåt till skogen igen. Ska poppa som tusan i bilen, annars kommer jag garanterat somna.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0